Co to jest konwersja i jak się jej używa?

Co to jest konwersja i jak się jej używa?

Konwersja jest to oczekiwanie związane z działaniem SEO lub SEM. Inaczej konwersja zachodzi, gdy wykonuje się ja dla potencjalnego klienta, jest związana z kampanią reklamową w internecie. Konwersja to dla spore części internautów źródło zarobków. Jeśli ktoś jest właścicielem sklepu internetowego lub ma stronę internetową jest to miejsce, gdzie może zaoferować swoje usługi. Strony w internecie mogą zakładać laicy oraz specjaliści, którzy chcieliby sprzedawać swoją wiedzę, firmy, które zarabiają poprzez typowe działania reklamowe, mogą zarobić dodatkowo poprzez kliknięcia na reklamie. Typowe portale, które oferują swoim klientom treści, multimedia, również chcą mieć jak największa liczbę odbiorców, co także przekłada się na zyski z reklam.

W każdej sytuacji, właściciele stron internetowych mogą liczyć na określone działania ze strony użytkownika. Sklepy internetowe oczekują, że klient dokona zakupu w ich sklepie, specjaliście z kolei czekają na zainteresowanie, np. Subskrypcje, komentarz, udostępnienie itp. Pośrednicy z kolei na przedstawienie oferty, a call center na kontakt z klientem. Każdy może odpowiedzieć sobie na pytanie, co to jest konwersja, może inaczej interpretować tą definicję, ponieważ każdy z nas ma inne oczekiwania wobec użytkownika w sieci.
Jakie cele można wyznaczyć poprzez konwersje?

Każdy właściciel strony internetowej może wyznaczyć jakiekolwiek cele konwersji dla swojej strony internetowej. Cele konwersji mogą być różne. Dla sklepu internetowego, priorytetowym celem będzie dokonanie zakupu produktu przez klienta. Dla firm, które prowadzą usługi nie tylko online, celem, może być kontakt z klientem, pozyskanie jego maila, nr. Telefonu, wysłanie mu newslettera.

Konwersja jest to jedne z ważniejszych wskaźników związanych z stronami internetowymi, wpływa bardzo istotnie na osiągnięcie sukcesu w biznesie. Decydując się na pozycjonowanie, działania SEM, Google AdWords, można wpłynąć na czynniki, które zwiększają wskaźnik konwersji, a to w ostateczności przekłada się na zysk.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *