Dlaczego warto mieć newsletter?

Wraz z pojawieniem się mediów społecznościowych i mnóstwem nowych sposobów promowania marki i produktów online, wiele firm zapomina o sile e-maili, jako kanału marketingowego. Jednak okazuje się, że duża część osób, która korzysta z internetu, aby sprawdzić pocztę elektroniczną, częściej niż robi zakupy online lub odwiedza witryny mediów społecznościowych. Marketing e-mailowy może być niezwykle korzystny dla Twojej firmy.

Newslettery napędzają sprzedaż. Bardzo łatwo jest zrozumieć, dlaczego marketing e-mail jest tak skuteczny, jeśli chodzi o sprzedaż. Kiedy odbiorca wyświetla Twoją wiadomość e-mail, masz możliwość wyróżnienia produktu, wyjaśnienia korzyści i połączenia go z punktem sprzedaży w ciągu kilku chwil, oczywiście, jeśli prowadzisz sprzedaż online. Ludzie są impulsywni. Kupon, specjalna promocja, a nawet wezwanie do działania „Zadzwoń do nas teraz!” może być bodźcem do określonej reakcji.

Za pomocą newsletterów możesz tworzyć relacje z klientami. Klienci chcą kontaktu z firmami i markami, które lubią. Twój biuletyn może zapewnić wysoką wartość merytoryczną, wykraczającą poza sprzedaż, informując klientów o interesujących treściach, które im odpowiadają. Ludzie nie kupują, bo sprzedajesz. Kupują, ponieważ Ci ufają, są lojalni wobec Ciebie i są fanami Twojego biznesu.
Agencja posiada ogromne doświadczenie w opracowaniu ciekawych newsletterów. Skorzystaj z jej usług, aby w pełni wykorzystać siłę marketingu mailowego.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *